Derdini Gönder :
+ Sende derdini yaz
ne yapsam bilmiyoruum
merhabalar.7 yıllık evliyıim 32 yaşındayım.bir de kızımız var .eşimle aramızda bazen sorunlarımız olsa da onu çok seviyorum.ama içimde herzaman farklı bayanlarla konuşmak arkadaş olmak birlikte olmak isteğim var...
0 yorum - 42 kez okundu.
Devamını oku
utanç verici
merhaba arkadaşlar ben 24 yaşında bi kızım benim sorunum ailem ve sevgilim arasındaki olanlar pek düzgün bi ailem yok bunu ben biliyorum ama sevgilimde çok iyi biliyor yani ailemle ilgili herşeyi biliyo desem yeridir ann...
5 yorum - 346 kez okundu.
Devamını oku
Kocamın beyni
kocamın psikolojik bir sorunu var sanırım. psikolojik sorun derken öyle zihin geriliği filan değil. adam hep cinsel arzu ile dolu. hep fantezi düşünüyor. bu dünya ona göre değil. yani belli kuralları da yok değil. kendin...
5 yorum - 315 kez okundu.
Devamını oku
eşimin tutkuları
slm arkadaşlar eşim sexi kıyafetler giymemi çok istiyor . bazen kendisini internette kadın resimlerine bakarken görüyorum. özellikle gece yatakta jartiyer takımı ve çorap giymemi istiyor. ayak ve bileklerimi yalıyor bunl...
7 yorum - 237 kez okundu.
Devamını oku
AŞK ve ilişkiler
merhaba benim derdim şu ben aşkta sekste karşımdakini çok dusunen biriyim aşırı duygusal kendımden cok karrsımdakını dusunnen bır söz söylesemde 3 özur dıleyen bırıyım yanımdakı ınsanın...
1 yorum - 270 kez okundu.
Devamını oku
tanışmak
3 yıllık bir ilişkim var ama artık tat vermiyor yeni bir heyecan arıyorum.heyecan arayan bir bayan yok mu ?...
1 yorum - 250 kez okundu.
Devamını oku
yanlızlık
sevgili arkadaşlar yalnızlıktan çıldırmak üzereyim lütfen bayan arkadaşlar yazın beraber çok güzel şeyler yaşa biliriz hepinize saygılar...
0 yorum - 403 kez okundu.
Devamını oku
Kocamın fantezileri
kasım ayından beri ayrı olduğum kocacığım haziranda geri dönüyor. Çok fena halde bana neler yapacaklarını sıralıyor beni ateş basıyor. 1) arkadan ilişkiye girmemi alıştıracakmış. alışana kadarda beni acıdan bağırtıp vide...
9 yorum - 1,493 kez okundu.
Devamını oku
İKİLEMMM
lÜtfen yorum yapin akil verİn bİrİnden fecİ derecede hoŞlaniyorum onunda bana karŞi ufakta olsa bİ hoŞlantisi var ama benİmde sevgİlİm var onunda sevgİlİsİ var ve sevgİlİsİ akrabasi ne yapayim kendİmİ gerİmİ Çekeyİm yoks...
3 yorum - 541 kez okundu.
Devamını oku
5 ay oldu artık yeter
merhaba ben diyarbakırdan deniz 36 yaşında 10 yıllık evli bir erkeğim. benim için sevişmek çok güzel bir duygu. eşim hamile ve tam 5 aydır sevismiyorum. artık o kadar azdım ki heran sex düşünüyor bi durumdayım. 3 ay boyu...
3 yorum - 842 kez okundu.
Devamını oku
ve işin içine aşk girdi..
daha önce buraya ilk aldatma deneyimimi yazmıştım. İş arkadaşımla iş yerinde heyecan olsun diye çalışma masamın üzerinde başlayan macera işin içinden çıkılmaz bir girdap haline dönüştü. İkimizde evli ve çocuk sahibiyiz. ...
5 yorum - 678 kez okundu.
Devamını oku
    Günün Konusu
“ŞİMDİ ONLİNE ARKADAŞ ZAMANI !”

Sizlere Bayan24'de ki birkaç değişiklikten bahsedeceğiz.Online Arkadaş kategorisine üyelerimizin yoğun isteği üzerine ; ...

    5
  • 18.04.2015
  • Chat & Sohbet

    Bayan24 sohbet sayfalarin da onlarca üye keyifle vakit geçiriyor, sende aramiza katilmak ister misin ?

    Sohbete giris için tiklayiniz.
  • Bu web sitesi, 18 yasindan küçükler için sakincali olabilecek içerikler barindirir. Çikis yapmadiginiz taktirde, 18 yasindan büyük oldugunuzu beyan etmis sayilirsiniz ...

    Copyright 2009 - 2015 Bayan24.Net - Her hakki saklidir.